svētdiena, 2015. gada 8. marts

tvaicētas pākšu pupas

Rimi uzradušās plakanās garās pupas. No kaut kādas Afrikas valsts, domājams. Bet nu es esmu pietiekami nogurusi no saldētajiem dārzeņiem un līdz jebkādiem normāliem vēl tik ilgi. 
Tātad, vajadzēs šīs zaļās pupas un arī Briseles kāpostus (var, protams, nejaukt). 
Un mērci, kuras sastāvā ir biezpiens, nedaudz kefīra, ķiploki, sāls-pipari un malti spināti.
Pupas tvaicēt 10 minūtes un tad vēl atstāt zem vāka uz 3-4 minūtēm. Mērces sastāvdaļas centīgi samalt blenderī.

4 komentāri:

  1. Es arī parasti aizeju uz jebkura veikala dārzeņu nodaļu, cerīgi to izstaigāju... un atduros pie saldēto dārzeņu vitrīnas... bet, kā Tu saki, sāk jau piegriezties! :) Paldies par info. Ļoti saprotams raksts priekš manis! :)

    AtbildētDzēst
  2. Aija, un nav jau tā, ka nekā nebūtu, bet nu tās saknes vairs nav nekādas iespējas ēst:)) Un es domāju, ka Āfrikā izaudzis saulē un sho to zaudējis pa ceļam ne ar ko nav sliktāks par tiem monstruozajiem tomātiem un gurķiem, kas zied veikalos visu ziemu:))

    Mans trio ir shāds: shīs plakanās pupas (Rimi ledusskapī, fasētas pa puskilo), Briseles kāposti (analoģiski; Holande, fasēti pa puskilo) un sveramās-beramās zaļās pārshu pupiņas no Ekvadoras:)) Liekas, ka dārgas, bet nu tās neko nesver. Plakanās ir izcili garshīgas.
    Globalizācija!

    AtbildētDzēst
  3. Hmm, shitadas neesmu redzejusi! Loti smuka, pavasariga bilde!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Rekā, pie mums ir kaut kas, kā nav pie jums:)) Nu, pēc garshas jau atgādina parastās, kuras ir kā sagriezti zīmuļi pēc izskata, bet labākas:)

      Dzēst