otrdiena, 2013. gada 4. jūnijs

5 minūšu kūciņas

Radās man nepieciešamība pagatavot kaut ko ātru, nedārgu un jauku veselam baram bērna draugu un atcerējos par šīm kūciņām. Vēl vairāk apīsināju recepti un tā tagad ir pavisam lakoniska:)
 
Vajag:
mazi cepumi (man- Selga mini)
šokolādes sieriņi (vienu var sagriezt 5 daļās; man- Kārums)
banāns
zemenes
Gatavošana:
Uz cepuma likt sieriņa šķēli, nedaudz piespiest, pa virsu- banāna šķēli un zemenes gabaliņu (kad būs lētakas- var puszemeni vai veselu nelielu ogu). Saspraust ar mazo koka iesmiņu.
Iespaidi: neviens nepalika pāri, bet bija... daudz:)

10 comments:

  1. Ideāli!
    Un tik skaisti!
    Ieva

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Paskaties oriģinālrecepti, ar putkrējumu un ogu arī ļoti skaisti sanāk.

      Dzēst
  2. Atbildes
    1. Jā, man liekas:) No sirds brīnos, ka šī ideja radās konkrētam cilvēkam, turklāt nebūt ne Latvijā (kur ir sieriņu kults).

      Dzēst
  3. Paldies, šī ir vienkārši lieliska.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tagad tikai no tāda viedokļa skatos uz atlaidēm Kārumam:)

      Dzēst
    2. Es neņēmu kārumu, bet kaut kādus garākus un tievākus leišu sieriņus uz akcijām "Maksimā", bet tā, iespējams, bija kļūda, jo lielākā daļa šokolādes atlobījās, un arī paši sieriņi ir sausāki nekā Kārums, tāpēc varbūt neiesūksies cepumā. Bet receptīte lieliska, paldies, pēc pāris stundām uzzināšu, cik liels būs bijis pieprasījums.
      http://bernulapa.blogspot.com/2013/06/5-minusu-kucinas.html

      Dzēst
    3. Es nekad nepērku citus sieriņus, tāpēc trūkst viedokļa:) Taču Kārumam šokolāde nelobās nost, par to esmu pārliecināta:) Bet nu, domāju, garšīgi jau sanāk jebkurā gadījumā:)

      Dzēst
  4. Oriģinālas unšķiet arī gardas kūciņas, būs jāizmēģina! ;)

    AtbildētDzēst